Головна Команда Контакти Карта сайту
Avers taxi Kiev "такси Оптимальное".

Зміни в структурі управління

ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗМІНИ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЇ

Мета
У цьому короткому резюме подано рекомендації щодо структури та плану впровадження (Горизонтальної) Операційної Програми 4 – Організаційні зміни та підвищення кваліфікаційного рівня у реалізації Стратегії. Вона зводить воєдино два процеси операційного планування та здійснення заходів за результатами менеджмент-аудиту, проведеного у Львівській облдержадміністрації.

Потреба в організаційних змінах
Львівська облдержадміністрація має певні організаційні недоліки, які послаблюють її спроможність  сприяти росту динамічної економіки Львівщини, як це передбачено у Стратегії розвитку. Реалізація Стратегії залежить від запровадження організаційної структури, яка би більш точно відображала стратегічні цілі та пріоритети Львівщини та сприяла горизонтальній співпраці (на внутрішньому рівні – між спеціалістами та на зовнішньому – між партнерами). Саме такої співпраці вимагатиме досягнення цих цілей та пріоритетів.

Пропозиції змін
Проект розвитку Львівщини має намір подати пропозиції реструктуризації управлінь Львівської облдержадміністрації, які відіграють провідну роль у впровадженні Стратегії. До їх складу входять Головне управління економіки та Головне управління промислової політики, де аудит вже відбувся. Аудит інших задіяних управлінь, включаючи Управління фінансів, буде проведено найближчим часом.

Пропозиції реструктуризації будуть підготовлені у співпраці з вищим керівництвом Львівської облдержадміністрації та задіяних управлінь. Ймовірно, що вони носитимуть форму рекомендацій заснування міжуправлінських, мультидисциплінарних команд, кожна з яких відповідатиме за досягнення сукупності операційних цілей Стратегії розвитку – наприклад, щодо покращення підтримки бізнесу та підприємництва. Заголом може бути створено 6-8 команд, які включатимуть до 6 керівників існуючих підрозділів та провідних спеціалістів. Першим кроком у заснуванні таких команд має стати формулювання документу з переліком малих операційних завдань до виконання.

Важливо підкреслити, що рекомендовані команди не будуть короткотерміновими робочими групами “на додаток” до управлінь Львівської облдержадміністрації, позбавленими операційної відповідальності. Вони будуть наділені довготерміновою ключовою операційною відповідальністю за впровадження Стратегії та повинні стати невід’ємною складовою структури Львівської облдержадміністрації, з конкретними обов’язками та завданнями (положеннями), та з необхідніми поправками до посадових обов’язків їх членів. Проект розвитку Львівщини може надати допомогу у підготовці проекту таких посадових обов’язків, а також у підборі членів команд. Процес має бути завершений до кінця березня 2005 року.

Тренінги та підвищення кваліфікаційного рівня
Як тільки буде визначено склад команд та погоджено посадові інструкції, буде організовано програму тренінгів та підвищення  кваліфікаційного рівня керівників команд та спеціалістів. ЇЇ метою стане підготовка для Львівської облдержадміністрації ключової групи високомотивованих та компетентних працівників, наділених добрим розумінням сучасних європейських підходів до менеджменту державної служби (продуктивний менеджмент, делегування, партнерська діяльність) та практичними навичками і засобами, необхідними для впровадження Стратегії розвитку.

Відповідальність за планування і виконання цієї програми належатиме Проекту розвитку Львівщини (Компонент Д). Програма має розпочатися якнайшвидше, після формування команд з впровадження Стратегії, та триватиме 12-18 місяців.

Роль вищого керівництва Львівської облдержадміністрації
Досвід показує, що для успішного здійснення процесу організаційних змін і впровадження стратегії необхідна переконлива підтримка вищого керівництва області. З цієї причини Проект розвитку Львівщини має намір подати Львівській облдержадміністрації рекомендації щодо формування Комітету з організаційних змін та впровадження Стратегії у складі 4-6 осіб, головою якої пропонується бути першому заступнику голови Львівської облдержадміністрації, та повноваження якої полягатимуть у погодженні рекомендації щодо організаційних змін та впровадження стратегії. Цей Комітет може потребувати підтримки невеликого підрозділу зі стратегічного менеджменту, відповадального за моніторинг досягнутих результатів операційними командами, а також за підготовку моніторингових звітів для керівництва Львівської облдержадміністрації.